Monday, 25 March 2013

Oh My English! Season 2


Hi korang!!Apa yang korang tengah buat sekarang ni eh??Tengah holiday or duduk terperuk dalam rumah??Bertuah kan korang yang dapat pergi holiday tu.Aku ni tengah terperuk dalam bilik baca novel je.Nasib baik novel tu best,kalau bosan,memang bosanlah cuti aku ni.Kerja rumah???Huh..ada ada.Aku belum buat lagi.Hehe!Aku ni jenis yang suka buat kerja rumah bila hari sekolah nak tiba.Sekarang masih lama lagi,jadi aku tak kisah sangat(<--jangan ikut perangai buruk ni).Hehe!

Cuti sekolah ni (25/3-31/3) banyak cerita menarik kat tv kan?Kat Astro pun banyak juga tau!Sekarang ni aku tengah tunggu cerita Tangled kat channel 615.Pukul 2 petang ni dia start.Semalam dah tengok,tapi nak tengok lagi sebab cerita tu best sangat!Bukan tu je ok!

Cantik kan??


Setiap Ahad pukul 10.00 pagi kat channel 615 ada movie menarik.Jangan lupa tengok tau!And ada juga drama season 2 yang akan ditayangkan di channel 610 pada 31.3.2013 ni!Hehehe!Aku rasa korang tahu apa yang aku maksudkan!Tadaa...!


Nampak gambar tu?Ada pelakon-pelakon baru!!Makin best lah!Tak sabar eh??Samalah kita!Haha!Sama-sama kita tengok hari Ahad ni ok??Jangan lupa!Set jam kat Astro tu kayy!

No comments:

 
copyright by Izah Assrin