Saturday, 28 December 2013

Cinta Awak,Cinta Kita! oleh Izah Assrin


Salam readers!Saya post ni sebab nak inform pasal changing nama baru blog saya ni.Dulukan Daydream Kingdom,tapi sekarang tukar jadi Izah Assrin untuk memudahkan orang mencari.Cehh macam perasan blog saya ni ada yang nak cari kan?Hahaha!Saya pun tak expect tapi seriously ada.Kesian readers novel saya kat penulisan2u.my  tu.Diorang tanya ada blog tak?ada blog tak?Tapi no one reply.Sorry ya?Saya sendiri pun tak tau bila penulisan2u tu post novel saya kat laman diorang.

Check check je novel saya kelima-lima bab ada dipaparkan.Seronok juak wei!Susah susah tau saya tulis.Syukur ada dipostkan.Novel first saya tu 'Cinta Awak,Cinta Kita!'.Nak tahu kisah dia?Hehe korang pegi penulisan2u and tulis nama novel tu.Kalau tak keluar,tulis je Izah Assrin kat sana.Mungkin keluar kut.Saya belum try lagi.Kalau takde jugak,tulis Izah Assrin tu kat uncle google,memang uncle tu akan beri bab novel yang saya tulis.Baca,jangan tak baca tau!

Mesti korang pandang rendah kan,budak mentah 17 years old(2013) berangan tulis novel.Hehe,jangan cakap saya camtu.Saya cuba nasib je.Terima kasihlah kepada diorang yang sudi baca.Sebenarnya saya dah rasa fed up nak tulis,sebab saya ingat penulisan2u tak post novel saya.Rupa-rupanya saya silap!Diorang dah post sebulan selepas saya send kat diorang.Mungkin saya tak perasan kut.Tadi saya dah post 5 lagi bab baru.Bab sambungannya aku send hari lain sebab masih dalam 'pembinaan'.Cehh!Hahaha!Tunggu tau korang.I need you guys punya support.

Itu sahaja saya nak coretkan pagi Subuh ni.Novel Cinta Awak,Cinta Kita! oleh Izah Assrin jangan lupa baca tau!Hehe,nak berangan kononnya buku tu dah di pasaran kejap.LOL!Belum lagi.Masih di laman penulisan2u tu.Doakan eh supaya dapat dicetak.Amin!Hehe..Kalau nak tahu kisahnya,baca di blog saya iaitu novel online yang berada pada kiri anda atau straight tulis kat uncle google nama saya,Izah Assrin.Senang sikit korang nak cari.Almaklumlah,novel tak femes sangat pun.Hehe!

Selamat pagi dan selamat mengerjakan solat Subuh!


No comments:

 
copyright by Izah Assrin