Friday, 31 January 2014

Happy New Year Giveaway by Tasha & Cik Akie




*klik banner untuk join*
Di lanjutkan sehingga 31/1/14

Happy New Year Giveaway ditaja oleh Tasha & Cik Akie

PEMENANG BERDASARKAN:
TOP REFFERAL
RANDOM

antara hadiah menarik adalah.. 
Collagen eye mask & face mask , Bantal Felt (9incix9inci) , Red Pomegranate Lotion , felt rose brooch , quiling bookmark , Baju, keychain dari bandung , pen dari bandung, Komik detective Conan , Novel tanda tangan penulis , penanda buku , Top up RM10 x8, topup RM 5 x14
dan pelbagai lagi hadiah menarik menanti anda..

Azam tahun 2014 saya ialah:
Azam saya pada tahun ini ialah saya harap sangat sangat keputusan SPM saya dapat baik.Amin!Selain itu,saya harap saya dapat sambung pelajaran saya dan cuba untuk jadi yang terbaik daripada tahun tahun sebelum ini.Fighting!

No comments:

 
copyright by Izah Assrin