Tuesday, 7 January 2014

KPoplicious Online Shop

Click banner kalau nak pegi ke page dia



Hello bloggers sekalian.Entry ni saya tujukan khas untuk giveaway yang saya join.Minta maaf ye sebab terlambat buat entry.Ok straight dengan apa yang saya nak share share ni ya?Saya percaya ramai bloggers ni yang K-POP kan?Hehe.Ada satu kedai online ni jual semua barang k-pop.Macam-macam ada!Yang penting barang dia cantik-cantik.Bila saya buka je pun tertarik wey!Nak tengok apa kebenda yang menarik sangat ni?Silakan click link di bawah.Saya sertakan beberapa jenis barang yang memikat hati saya.






Seriously cantik lah semua barang-barang tu.Yang saya listkan tu baru sikit je.Ada lagi colour lain yang juga menarik.Click sahaja link saya beri di atas eh kalau nak usha usha.

No comments:

 
copyright by Izah Assrin