Tuesday, 4 February 2014

Mari Berkongsi Giveaway




Assalamualaikum semua.Memandangkan saya tengah bosan ni,saya nak berkongsi giveaway.Heheh..Eh eh jangan salah faham eh?Bukan saya yang anjur giveaway,saya nak sharing sharing je beberapa giveaway yang saya dah join.Emm..Insya Allah jika ada rezeki nanti,mungkin saya nak buat giveaway jugak.Bila tu?Allahualam...


Pendek je kata-kata saya kat entri kali ni.Kalau panjang-panjang,mesti korang nanti baca sekerat je kan?Hahaha!Kalau korang nak check apa je giveaway yang saya dah join,boleh click banner giveaway yang bergerak kat atasss sekali tu.Tu cuma beberapa saja eh?Kalau nak check giveaway lain,tulislah kat SEARCHBOX tu 'giveaway'.Kat sana baru ada bermacam jenis dan warna giveaway yang telah saya join.Ok,sampai di sini sahajaa.Berjumpa lagi di entri lain.Bye Bye!



p/s : Sudilah-sudilah ringankan mouse tu click salah satu gambar dalam 'My Study Fund'.Terima kasih sudi menderma 20 sen kepada saya.

No comments:

 
copyright by Izah Assrin