Wednesday, 5 February 2014

Review JS Shoppe

Salam semua.Entry kali ni special untuk review GA yang saya join.Nak tahu kedai mana yang saya maksudkan?Click sini.

Nahhh..itu dia kedainya.Kedai online ye.Sekarang ni zaman moden,dengan hujung jari je kita boleh klik klik dan dapat beli baju yang kita suka.Bagi sesiapa yang berminat dengan baju ataupun barangan yang dijual mereka.PM sahajalah.Eceh eceh..lagak saya ni macam salah sorang pemilik JS Shoppe kan?Hahahah!

Kat bawah sini saya sertakan beberapa barangan yang mereka jual.Bukan hanya baju sahaja,tapi benda lain pun mereka jual.Mesti rasa ingin tahu korang membuak-buak kan?Apa kebenda 'benda' yang mereka jual.Hehe..nak tahu scroll lah.














Gambar yang last tu menarik kan?Saya pun tertarik tengok spray.Nak beli?Click sini lerrrr.Sekian..

No comments:

 
copyright by Izah Assrin